AS “Printful Latvia” apgrozījums 2022. gadā audzis par 11,79%, sasniedzot 78,89 milj. EUR, liecina Lursoft pieejamais gada pārskats. Līdz ar apgrozījumu palielinājusies arī uzņēmuma peļņa, kas pērn pieaugusi līdz 6,15 milj. EUR pēc nodokļu nomaksas.
Pārskata gadā AS “Printful Latvia” un koncerns turpināja attīstīt programmatūras risinājumus, noslēdzot sadarbības ar tādiem stratēģiski svarīgiem partneriem kā Shopify Plus, TikTok Shop un BASE, kā arī pievienojot iespēju klientiem veikt norēķinus ar kripto valūtu. Papildu tam, AS “Printful Latvia” pērn aktīvi attīstīja dažādus videi draudzīgus ražošanas risinājumus, kā rezultātā tika ieviests jauns pakalpojums, kas izstrādāts no pārstrādātas plastmasas, un videi saudzīgāka izšūšanas tehnoloģija. Pārskata gadā arī ieviesti vairāki jauni apdrukas un izšūšanas produkti, kā arī jauni grafiskā dizaina pakalpojumu risinājumi, lai saglabātu uzņēmumu konkurētspēju tirgū.
AS “Printful Latvia” nodrošina programmatūras risinājumu izstrādi, preču zīmju licencēšanas, drukas ārpakalpojumus un izsūtīšanu gala patērētājiem, mārketinga, klientu atbalsta un piesaistes, tirgus izpētes, finanšu vadības, video un grafiskā dizaina, kā arī jaunu produktu izstrādes pakalpojumus.
Lursoft dati rāda, ka 2022. gadā AS “Printful Latvia” bija darba devējs 624 darbiniekiem, uzņēmumam valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās samaksājot 5,08 milj. EUR, bet iedzīvotāju ienākuma nodoklī – 2,74 milj. EUR. Pērn uzņēmums Valsts ieņēmumu dienesta administrētajos nodokļos kopumā samaksājis 9,08 milj. EUR.
2017. gadā reģistrētā AS “Printful Latvia” patiesie labuma guvēji ir Inga Liberte, Lauris Liberts un Agris Tamanis.