Jaunu un lietotu Subaru markas automašīnu tirgotājs SIA “AD REM AUTO” 2023. gadā palielinājis apgrozījumu par 44,88%, rādītājam sasniedzot 9,8 milj. EUR. Lursoft dati rāda, ka pērn, salīdzinot ar gadu iepriekš, pieaugusi arī SIA “AD REM AUTO” peļņa, kas pēc nodokļu nomaksas palielinājusies līdz 339,59 tūkst. EUR (2022. gadā – 247,49 tūkst.EUR).
Pagājušajā gadā SIA “AD REM AUTO” galveno uzmanību veltīja ekonomiskās attīstības problēmām un to risinājumiem, iekšzemes tirgus izpētei un vadības sistēmas analīzei un risinājumiem. Jānorāda, ka 2023. gadā SIA “AD REM AUTO” uzvarējis četros publisko iepirkumu konkursos par autotransporta piegādi.
Šogad SIA “AD REM AUTO” viens no galvenajiem uzdevumiem būs jaunu klientu iegūšana.
Lursoft dati rāda, ka 1992. gadā reģistrētais SIA “AD REM AUTO” pieder Mārim Īlem. Pērn uzņēmumā strādāja 30 darbinieki.