SIA “Fazer Latvija” tirgus daļa svaigi iepakotas maizes kategorijā Latvijā aizvadītajā gadā pārsniegusi 23%, kas uzņēmumam nodrošina stabilu pozīciju maizes tirgū. Neskatoties uz ģeopolitiskajiem un ekonomiskajiem izaicinājumiem un arvien krītošo maizes patēriņu, SIA “Fazer Latvija” kopējais apgrozījums 2023. gadā, salīdzinot ar gadu iepriekš, palielinājies par 15%, sasniedzot 36,89 milj. EUR. Pēc tam, kad gadu iepriekš SIA “Fazer Latvija” strādājis ar 65,54 tūkst. EUR zaudējumiem, aizvadīto gadu maizes ražotājs noslēdzis ar 612,2 tūkst. EUR peļņu pēc nodokļu nomaksas. Pagājušajā gadā uzņēmumā bija nodarbināti 285 darbinieki. SIA “Fazer Latvija” kopējās nodokļu iemaksas valsts kopbudžetā sasniedza 3,74 milj. EUR.
SIA “Fazer Latvija” mērķis ir turpināt stiprināt savas pozīcijas lielākajos maize segmentos, kā arī attīstīt segmentus ar papildu pievienoto vērtību, palielinot rentabilitāti, īstenojot pārdomātu produktu portfeļa pārvaldību un attīstību, kā arī veicot efektīvas tirdzniecības un zīmola nostiprināšanas kampaņas.
Savā darbībā SIA “Fazer Latvija” turpina fokusēties uz ilgtspējību, uzsverot četru jomu nozīmi: klimats un aprites ekonomika, ilgtspējīgi produkti un inovācijas, ilgtspējīgas piegādes ķēdes, cilvēki un viņu labklājība. Līdz 2030. gadam SIA “Fazer Latvija” izvirzījis ambiciozus mērķus emisiju, pārtikas atkritumu samazināšanas, ilgtspējīgu piegādes ķēžu nodrošināšanas un augu izcelsmes produktu izstrādei. Jau 2023. gadā uzņēmums ražošanas procesos izmantoja tikai zaļo elektroenerģiju.