AS “Amber Latvijas balzams” 2023. gadā strādājis ar apgrozījuma un peļņas kritumu, liecina “Lursoft IT” informācija. Uzņēmuma apgrozījums gada laikā samazinājies par 9,44%, sarūkot līdz 97,92 milj. EUR, savukārt peļņa bijusi par 18,43% mazāka, rādītājam pēc nodokļu nomaksas samazinoties līdz 5,16 milj. EUR. Vadības ziņojumā norādīts, ka apgrozījuma samazinājums saistīts ar globālajām vairumtirgotāju un importētāju darba kapitāla samazināšanās tendencēm paaugstinātas inflācijas apstākļos, kā arī Stoli Group pieņemtajiem stratēģiskajiem lēmumiem attiecībā uz Stoli zīmola maiņu, ietekmējot pasūtījuma apjomus.
2024. gadā AS “Amber Latvijas balzams” turpinās koncentrēties uz investīcijām savos pamata zīmolos starptautiskās atpazīstamības veidošanai, kā arī uz efektivitātes pilnveidošanas programmu. Uzņēmums turpinās kāpināt ražošanas efektivitāti, liekot uzsvaru uz iepirkumu, plānošanas un infrastruktūras uzlabojumiem, lai nodrošinātu mērķi piegādāt kvalitatīvu produkciju par konkurētspējīgu cenu. Uzņēmums norādījis, ka plānotie Stoli pasūtījumu apjomi kopā ar panākto ražības pieaugumu ļauj 2024. gada apjomus izpildīt, strādājot vienā miņā. Tas būs viens no galvenajiem 2024. gada mērķiem, tādējādi panākot būtisku resursu ietaupījumu.
AS “Amber Latvijas balzams” ražo vairāk nekā 100 dažādu zīmolu dzērienus, saražotā produkcija tiek pārdota gandrīz visos pasaules reģionos ar Amber Beverage Group un Stoli Group starpniecību, kā arī tiešā eksporta ceļā. “Lursoft IT” dati rāda, ka 2023. gadā AS “Amber Latvijas balzams” bija darba devējs 553 darbiniekiem. Uzņēmums nodokļos valsts kopbudžetā pērn samaksājis 70,2 milj. EUR.