Bezalkoholisko dzērienu un alus ražotāja SIA “Cido Grupa” apgrozījums 2023. gadā sasniedzis 85,92 milj. EUR, bet peļņa pēc nodokļiem – 8,98 milj. EUR, liecina “Lursoft IT” pieejamais gada pārskats. Gada laikā uzņēmuma apgrozījums audzis par 8,87%, bet peļņa bijusi 4,5 reizes lielāka nekā 2022. gadā. Aizvadītajā gadā uzņēmums nodokļu iemaksās valsts kopbudžetā samaksājis 24,67 milj. EUR. Ar darba vietām SIA “Cido Grupa” 2023. gadā nodrošinājusi 300 darbiniekus.
SIA “Cido Grupa” pārdošanas apjomi 2023. gadā sasniedza 125,6 milj. litru dzērienu, kas, salīdzinot ar 2022. gadu, bija par 9% mazāk. Uzņēmums savā vadības ziņojumā norādījis, ka aizvadītā gada rezultātu ietekmēja nestabila ģeopolitiskā situācija, būtisks izejvielu un enerģijas resursu cenu pieaugums, kā arī inflācija. Neskatoties uz izaicinošo vidi alus kategorijā, SIA “Cido Grupa” izdevies saglabāt nemainīgu tirgus daļu ar pozitīvu pāreju vairāk uz Premium zīmolu portfeli, kura pārdošanas vērtība pērn pieauga.
Pagājušajā gadā SIA “Cido Grupa” turpināja īstenot ilgtspējības stratēģiju, ieviešot videi draudzīgāku iepakojumu, koncentrējoties uz veselīgāku produktu izstrādi, kā arī atbalstot vietējām kopienām svarīgas iniciatīvas.
SIA “Cido Grupa” produktu portfelis ietver sulas, nektāru un sulas dzērienus, gāzētus bezalkoholiskos dzērienus, dabīgo minerālūdeni, kā arī alu, enerģijas dzērienus un alkoholiskos kokteiļus. Populārākie zīmoli ir Cido, Mangaļi, Lāčplēsis, Lielvārdes un NJoy. SIA “Cido Grupa” ir oficiālais partneris un licencēts PepsiCo zīmolu Pepsi, Pepsi Max, 7Up, Miranda un Mountain Dew portfeļa ražotājs Baltijas reģionā. SIA “Cido Grupa” reģistrēta 1994. gadā, uzņēmuma lielākais kapitāldaļu turētājs ir dāņu Royal Unibrew AS (99,99%).