AS “Printful Latvia” apgrozījums 2023. gadā palielinājies līdz 83,7 milj. EUR, bet peļņa – līdz 6,49 milj. EUR, liecina “Lursoft IT” pieejamais gada pārskats. Gada laikā uzņēmuma apgrozījums pieaudzis par 6,12%. Jānorāda, ka nodokļu iemaksās valsts kopbudžetā uzņēmums pagājušajā gadā samaksājis 11,21 milj. EUR.
Pārskata gadā AS “Printful Latvia” un koncerns turpināja attīstīt programmatūras risinājumu, mātes uzņēmumam noslēdzot sadarbību ar stratēģiski svarīgiem partneriem TikTok Shop US, Walmart un Spotify, kā arī iegādājās ASV bāzētu e-komercijas uzņēmumu Snow Commerce, lai paplašinātu lielo un stratēģiski nozīmīgo klientu portfeli un nostiprinātu pozīcijas ASV.
AS “Printful Latvia” nodrošina programmatūras risinājumu izstrādi, preču zīmju licencēšanu, drukas ārpakalpojumus un izsūtīšanu gala patērētājiem, tāpat arī mārketinga, klientu atbalsta un piesaistes, tirgus izpētes, finanšu, vadības, video un grafiskā dizaina, jaunu produktu izstrādes pakalpojumus. Uzņēmums reģistrēts 2017. gadā un pērn ar darba vietām nodrošināja 616 darbiniekus.
AS “Printful Latvia” akcionārs ir ASV reģistrētais PRINTFUL, INC., savukārt patiesie labuma guvēji – Inga Liberte, Lauris Liberts un Agris Tamanis.