SIA Attirance plāno tirgot SPA franšīzes konceptu

26.07.2013 09:31:00

SIA Attirance, kas 2003.gadā savu saimniecisko darbību uzsāka ar nosaukumu Labo Ziepju Darbnīca, gadu laikā ievērojami palielinājusi savu produktu klāstu. Kopš 2003.gada, kad uzņēmums ražoja vien 2 produktu grupas, pērn to skaits palielinājās jau līdz 40.

2012.gadā SIA Attirance savu sortimentu palielinājusi ar 17 jauniem produktiem, kā arī uzlabojusi receptūras jau esošajiem, tādejādi palielinot esošās produkcijas klāstu ar jaunām, uzlabotām receptūrām. Kā viens no nozīmīgākajiem uzņēmuma notikumiem pagājušajā gadā minams pirmais atvērtais Spa salons, kas izveidots ar mērķi turpināt attīstīt Latvijā ražotās Attirances kosmētikas zīmolu arī pasaulē, izveidojot un pārdodot SPA franšīzes konceptu.

Kopumā SIA Attirance aizvadītajā gadā apgrozījusi 930,318 tūkst.Ls, kas ir par 14,16% mazāk nekā 2011.gadā. Pārskata gads noslēgts ar 290,225 tūkst.Ls lieliem zaudējumiem pretstatā 75,926 tūkst.Ls lielajai peļņai 2011.gadā. Uzņēmuma vadība gan norāda, ka pērn zaudējumi radušies, atzīstot šaubīgos debitorus 310,579 tūkst.Ls apmērā, tādēļ kopumā uzskatāms, ka SIA Attirance saimnieciskā darbība aizvadītajā gadā bijusi veiksmīga.