06.08.2012 00:00:00
Izdevniecības Žurnāls Santa apgrozījums, salīdzinot ar 2010. gadu, pērn ir palielinājies par 4%, sasniedzot 5,415 milj. Ls. Reklāmas ieņēmumi, pēc kritiena vairāku gadu garumā, ir pieauguši par nepilniem 19%, liecina vadības ziņojumā sniegtā informācija. Savukārt, kopējais tirāžas apjoms ir saglabājies noturīgs, neraugoties uz PVN likmes palielinājumu no 10% uz 12%. Pārskata gadu uzņēmums noslēdza ar 478,722 tūkst. Ls peļņu, kas ir par 35,9% mazāka kā 2010. gadā.
Šobrīd Žurnāls Santa ir vadošā nacionālā žurnālu izdevniecība Latvijā, pērn Uzņēmuma izdoto žurnālu klāstu papildināja pavisam jauns izdevums – "Annas Psiholoģija". Tagad izdevniecības pārziņā ir 23 žurnāli.
Izdevniecība Žurnāls Santa tika dibināta 1991. gadā, tās īpašnieki ir izdevniecības galvenā redaktore Santa Anča, kurai pieder 55% Uzņēmuma, un valdes priekšsēdētājs Ivars Zariņš ar 45%. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 582,4 tūkst. Ls