Automobiļu tirgotājs SIA Karlo Motors ziņo, ka aizvadītais gads uzņēmumam bijis mazāk veiksmīgs nekā 2012.gads, jo automašīnu pārdošanas apjomi gan Latvijā, gan Eiropas Savienībā ir samazinājušies. Kā iesniegtajā vadības ziņojumā norāda SIA Karlo Motos, pērn tā pārdošanas apjomi sarukuši par 5,6% un kopumā uzņēmums pārdevis 1 049 jaunas Škoda automašīnas, no kurām 665 tika reģistrētas Latvijā, salīdzinot ar 2012.gadu, tas ir par 105 vienībām mazāk. Kritumu SIA Karlo Motors vadība skaidro gan ar iedzīvotāju pirktspējas samazināšanos, gan arī līzinga kompāniju kreditēšanas stingrākiem nosacījumiem. Līdz ar jaunu automašīnu tirdzniecības apjomu samazināšanos pērn sarucis arī pārdoto lietoto auto skaits.
2013.gadā SIA Karlo Motors apgrozījis 20,583 milj.EUR (14,466 milj.Ls), kas ir par 5,5% mazāk nekā gadu iepriekš. Līdz ar apgrozījumu samazinājusies arī tirgotāja peļņa, kura nokritusies no 255,014 tūkst.EUR (179,225 tūkst.Ls) 2012.gadā līdz 60,258 tūkst.EUR (42,350 tūkst.Ls) pērn.
No uzņēmuma kopējā apgrozījuma 75,2% veidojuši ieņēmumi no automašīnu Škoda pārdošanas, 11,9% - ieņēmumi no autoservisa pakalpojumiem, bet vēl 11,8% - ieņēmumi no pārējo automašīnu pārdošanas.
2014.gadā SIA Karlo Motors vadība lielu uzsvaru liek uz autoservisa pakalpojumu un klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanu. Tāpat arī paredzēts lielāku uzmanību pievērst uzņēmuma darbinieku kvalifikācijas paagustināšanai tieši automobiļu nozares specifikā, piesaistot Eiropas Sociālā Fonda līdzekļus.
SIA Karlo Motors savu darbību uzsācis 2001.gadā un tā dalībnieku sarakstā atrodamas piecas personas – Aivars Apkalns, Kārlis Bole, Māris Kirilko, Nikolajs Kosjaks un Sergejs Ļesnojs. Katram pieder 20% uzņēmuma.