Salīdzinot ar 2012.gadu, pērn SIA Salmo apgrozījums, kas gūts no makšķerēšanas un tūrisma preču tirdzniecības, samazinājies par 4,20%, nokrītoties līdz 18,220 milj.EUR (12,805 milj.Ls), liecina uzņēmuma iesniegtais gada pārskats. Kā norāda SIA Salmo vadība, apgrozījuma samazinājums izskaidrojams ar eksporta apjoma kritumu.
Analizējot SIA Salmo apgrozījumu sadalījumā pa ģeogrāfiskajiem tirgiem, redzams, ka 43,55% veido Lielbritānija, aiz kuras ar 27,35% seko Krievija un ar 14,11% Latvija. Jāpiebilst, ka aizvadītajā gadā uzņēmums eksportējis arī uz tādām valstīm, kā Moldova, Kirgīzija, Panama, Taivāna u.c.
Pārskata periodā SIA Salmo turpinājis iepriekš iesāktos pasākumus eksporta tirgu attīstīšanas virzienā, kas uzņēmumam ļāvuši gūt peļņas pieaugumu. Ja 2012.gadā SIA Salmo pēc nodokļu nomaksas guvis 227,440 tūkst.EUR (159,846 tūkst.Ls) peļņu, tad pagājušajā gadā tā pieaugusi par 32,93%, sasniedzot 302,340 tūkst.EUR (212,486 tūkst.Ls).
Lai attīstītu SIA Salmo tālāko darbību, šogad uzņēmums paredzējis uzturēt preču pārdošanu uz Eiropas Kopienas valstīm un saglabāt preču iepirkumu apjomus no Ķīnas. Tāpat arī paredzēts turpināt darbu pie mazumtirdzniecības tīkla un eksporta tirgus attīstības.