SIA Hotel Jūrmala SPA apgrozījums pērn, salīdzinot ar 2012.gadu, ir pieaudzis par 5%. Kā norāda uzņēmumu vadība savā ziņojumā, tam ir vairāki iemesli, tostarp, lai gan 2013.gadā cenu politika viesnīcas izmitināšanas pakalpojumiem nav mainīta, šo pakalpojumu apgrozījums par 6% audzis uz noslodzes pieauguma rēķina, tāpat arī savu artavu devis pieaugošais pieprasījums pēc konferenču pakalpojumiem, savukārt vislielāko apgrozījuma pieaugumu, proti, 23%, uzrādījuši sporta centra pakalpojumi, kas skaidrojams ar šī centra kosmētiskā remonta veikšanu, kā arī pievilcīgu bonusa sistēmu pastāvīgajiem klientiem.
2013.gadā SIA Hotel Jūrmala SPA apgrozījusi 5,519 milj.EUR (3,878 milj.Ls), savukārt tā peļņa, salīdzinājumā ar 2012.gadu, palielinājusies par 7%, sasniedzot 67,333 tūkst.EUR (47,322 tūkst.Ls).
2014.gadam uzņēmums izvirzījis vairākus mērķus, tostarp panākt apgrozījuma pieaugumu par 2%, viesnīcas noslodzi palielināt par 1%, kā arī arī uzlabot pakalpojumu pārdošanu viesnīcas iekšienē.
Lursoft esošā informācija rāda, ka igauņu M.B.S. Osauhing un HOTELL JURMALA OU piederošā SIA Hotel Jūrmala SPA reģistrēta pirms 10 gadiem, 2004.gada 13.augustā. Pagājušajā gadā SIA Hotel Jūrmala SPA ieguvusi arī atzinību kā viens no klientu uzslavētākajiem uzņēmumiem kategorijā Bizness patērētājiem.