Piena pārtikas produktu vairumtirgotājs AS Siera Nams savā pārskatā ziņo, ka 2013.gads uzņēmumam bijis cenas un produktu kvalitātes attiecību gads, jo dominējoša bijusi produktu cena, ko apliecinājis pieprasījums pēc akcijas precēm un cenu atlaidēm, kas arī bijis galvenais iemesls tam, kādēļ uzņēmumam nav izdevies gadu noslēgt ar peļņu.
2013.gadā AS Siera Nams apgrozījums samazinājies par 6,07%, nokrītoties līdz 13,832 milj.EUR (9,721 milj.Ls), savukārt zaudējumi pēc nodokļu nomaksas veidojuši 103,489 tūkst.EUR (72,733 tūkst.Ls).
Strādājot pie AS Siera Nams turpmākās attīstības, uzņēmuma vadība šogad paredzējusi veicināt pārdošanas apjomu pieaugumu, papildinot savas produkcijas klāstu ar jauniem produktiem ar paaugstinātu pievienoto vērtību un pircējiem pieejamākām cenām. Tāpat arī uzņēmuma pārstāvji piebilst, ka šogad viens no lielākajiem izaicinājumiem būs izmaksu pieaugums, kas saistīts ar izejvielu,enerģijas un darbaspēka sadārdzināšanos, ko iespējams pārvarēt vien ar procesu un tehnoloģiju pilnveidošanu, veicot attiecīgās investīcijas.
AS Siera Nams reģistrēts 1997.gadā un šo gadu laikā uzņēmums kļuvis par tirgus līderi importa sieru kategorijā.