Apakšveļas ražotāja AS Lauma Lingerie 2013.gadā panākusi pārdošanas apjomu pieaugumu par 25,6%. Uzņēmums savā iesniegtajā pārskatā norāda, ka pagājušajā gadā apgrozījuma pieaugums bijis vērojams visos galvenajos noieta tirgos gan Baltijas valstīs, gan Ukrainā, Baltkrievijā, Krievijā un citviet, pateicoties veiksmīgi izraudzītai uzņēmuma sortimenta politikai, jaunu franšīzes veikalu atvēršanai, klientu piesaistei un sadarbības attīstīšanai ar esošajiem klientiem.
2013.gadā AS Lauma Lingerie turpinājusi pārvaldīt 9 mazumtirdzniecības veikalus Latvijā, kā arī turpinājusi sadarboties ar franšīzes partneriem Igaunijā, Lietuvā, Albānijā, Saūda Arābijā, Baltkrievijā, Ukrainā un Krievijā.
Pagājušajā gadā AS Lauma Lingerie apgrozījusi 10,254 milj.EUR (7,207 milj.Ls), savukārt peļņu pēc nodokļiem viedojusi 997,369 tūkst.EUR (700,955 tūkst.Ls). No uzņēmuma kopējā apgrozījuma vairāk nekā pusi veidojuši ieņēmumi no produkcijas realizācijas Krievijā.
2014.gadam AS Lauma Lingerie izvirzījusi mērķi panākt apgrozījuma pieaugumu ne mazāku par 10%, kā arī atvērt 10 jaunus franšīzes veikalus.