AS Aldaris savā pārskatā par 2013.gadu ziņo, ka pērn uzņēmuma apgrozījums saglabājies iepriekšējā gada līmenī, veidojot 36,352 milj.EUR. Alus ražotāja ieņēmumi eksporta tirgos pagājušajā gadā palielinājušies par 15%, tādejādi kompensējot 3% apgrozījuma samazinājumu vietējā tirgū. Pārskata gadu AS Aldaris noslēdzis ar 10,280 milj.EUR zaudējumiem, no kuriem 75% veido ar uzņēmuma restrukturizāciju saistītie izdevumi.
Uzņēmums norāda, ka, neskatoties uz dzērienu industrijai labvēlīgajiem laika apstākļiem 2013.gada vasaras sezonā, pārskata periodā turpinājusies iepriekšējos gados novērotā tirgus lejupslīdes tendence, tirgum samazinoties par 4%. Pēc AS Aldaris novērojumiem, lielākais tirgus samazinājums pagājušajā gadā bijis vērojams zemāko cenu segmentā jeb plastmasas iepakojumos, kas aizņem gandrīz 50% no kopējā alus tirgus. Tai pašā laikā tirgū turpinājuši augt augstākās kvalitātes un ekskluzīvo alu segmenti.
2013.gadā AS Aldaris realizējis 755 tūkst. hektolitrus, kas ir par 68 tūkst. hektolitru mazāk nekā 2012.gadā. Salīdzinot ar 2012.gadu, pērn alus pārdošanas apjomi Latvijas tirgū samazinājušies par 63 tūkst.hektolitru, savukārt dzeramā ūdens pārdošanas apjomi auguši par 3 tūkst.hektolitru. Gāzēto atspirdzinošo dzērienu segmentā un citu alkoholisko dzērienu segmentā 2013.gadā Latvijas tirgū AS Aldaris pārdevis 19 tūkst.hektolitru, kas ir par 2 tūkst. hektolitru vairāk nekā gadu iepriekš.
Pērn AS Aldaris saglabājis vadošās Latvijas alus darītavas statusu ar kopējo realizētās alus tirgus daļu 30%.
Alus ražotājs norāda, ka šogad produkcijas cenu un sekmīga inovāciju politika būs galvenie nozari ietekmējošie faktori. Lai stiprinātu AS Aldaris produktu portfeli un zīmolu atpazīstamību, uzņēmums izstrādājis mārketinga komunikāciju un tirdzniecības apjomu veicināšanas investīciju atbalsta plānu.