17.05.2012 00:00:00
Salīdzinot ar 2010.gadu, pērn uzņēmuma pārdošanas apjoms palielinājies par 15%. Pieaugums bijis visos galvenajos uzņēmuma noieta tirgos – Baltijas valstīs, Ukrainā, Baltkrievijā, Krievijā u.c. Kopumā uzņēmumam pērn Latvijā bijuši 9 mazumtirdzniecības veikali, kā arī 23 franšīzes veikali Igaunijā, Lietuvā un Albānijā. Apgrozījuma pieaugumu pagājušajā gadā sekmējusi uzņēmuma sortimenta politika, mazumtirdzniecības koncepcijas realizācija Baltijas valstīs, kā arī jaunu klientu piesaiste un sadarbības attīstīšana ar jau esošajiem klientiem.
Uzņēmuma iesniegtā gada pārskata dati liecina, ka pērn apgrozījums palielinājies no 4,62milj.Ls līdz 5,30milj.Ls, kas ir pieaugums par 14,80%, savukārt pārskata gadu AS Lauma Lingerie noslēgusi ar 402,59 tūkst.Ls peļņu, kas gan, salīdzinot ar 2010.gadu, ir kritums par 11,42%.