Alus, vieglo alkoholisko un bezalkoholisko dzērienu ražotājs AS “Cēsu alus” pagājušajā gadā palielinājis apgrozījumu par 6,1% līdz 47,314 miljoniem eiro, savukārt uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem augusi straujāk - par 16,8% un bija 2,785 miljoni eiro, ziņo “Lursoft” Klientu portfelis.
Uzņēmums pagājušajā gadā kopumā pārdevis 67,2 miljonus litru dzērienu. AS “Cēsu alus” norāda, ka pērn attīstība bijusi visos dzērienu segmentos, bet vislielāko pārdošanas apjomu pieaugumu uzņēmums sasniedzis ūdens un bezalkoholisko dzērienu segmentos.
AS “Cēsu alus” ir lielākais alus ražotājs Latvijā un pērn uzņēmums saražojis 57% no visa Latvijā ražotā alus. Tā galvenais alus zīmols “Cēsu Premium” pērn bijis Latvijas pārdotākais alus zīmols. Uzņēmums ir līderis pēc pārdotajiem apjomiem arī vieglo alkoholisko dzērienu kategorijā ar zīmoliem “Cēsu Džons”, “Cēsu 14” un citiem.
95% no AS “Cēsu alus” apgrozījuma veido ieņēmumi vietējā tirgū, bet 5% ieņēmumu gūti ārvalstu tirgos.
Pagājušajā gadā uzņēmums ieguldījis 1,6 miljonus eiro, lai modernizētu ražošanu un uzlabotu ražošanas efektivitāti. Šogad uzņēmums plāno ieguldīt 1,5 miljonus eiro ražošanas attīstībā.
Uzņēmums pagājušajā gadā nodarbināja 202 darbiniekus un nodokļos Latvijas valsts budžetā samaksāja 22,775 miljonus eiro.
AS “Cēsu alus” 2016.gada finanšu pārskats sīkākai uzziņai pieejams “Lursoft”.
AS “Cēsu alus” dibināts 1991.gadā un tas ražo alu, gāzētos bezalkoholiskos dzērienus, enerģijas dzērienus, sidru un alkoholiskos kokteiļus, kā arī nodarbojas ar ūdens un sulu vairumtirdzniecību. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 8 309 840 eiro un tā lielākais akcionārs ar 99,77% akciju ir Somijā reģistrētais uzņēmums “Olvi Oyj”.
2015.gadā AS “Cēsu alus” apgrozījums bija 44,578 miljoni eiro un uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem bija 2,383 miljoni eiro.