Mediju aģentūra SIA “Media House” 2016.gadā palielinājusi apgrozījumu par 20,3%, salīdzinot ar gadu iepriekš, līdz 7,422 miljoniem eiro, bet tās peļņa pēc nodokļiem pieaugusi vēl straujāk - par 54,7% un bija 95 tūkstoši eiro, ziņo “Lursoft” Klientu Portfelis.
SIA “Media House” ieņēmumi no reklāmas pakalpojumu sniegšanas Latvijas rezidentiem pērn bija 6,395 miljoni eiro, bet ieņēmumi no reklāmas pakalpojumu sniegšanas rezidentiem bija 1,027 miljoni eiro.
Uzņēmums savu darbību pērn vērtē kā ļoti veiksmīgu. Tā finansiālie rezultāti vairākkārt pārsniedza reklāmas tirgus izaugsmi, kas pagājušajā gadā bija 3-5%.
SIA “Media House” pagājušajā gadā nodarbināja 22 darbiniekus un nodokļos Latvijas valsts budžetā samaksāja 454 tūkstošus eiro.
Sekojot relkāmas tirgus tendencēm un prognozēm par reklāmas tirgus attīstību nākotnē, 2017.gadā SIA “Media House” plāno attīstīt interneta reklāmu un ieguldīt resursus interneta reklāmas risinājumu attīstībai.
Tā kā straujā interneta reklāmas attīstība pasaulē un Latvijā prasa izprast cilvēku uzvedību interneta vidū, šogad mediju aģentūras prioritāte būs lielo datu apjomu analīze.
Sīkākai uzziņai SIA “Media House” 2016.gada finanšu pārskats pieejams “Lursoft”.
SIA “Media House” dibināta 1994.gadā, tās pamatkapitāls ir 2845 eiro un tās vienīgais īpašnieks ir Igaunijā reģistrētā kompānija “AGE Com OU”, kurai Latvijā pieder vairāki ar reklāmu un mediju tirgu saistīti uzņēmumi. 2015.gadā SIA “Media House” apgrozījums bija 6,172 miljoni eiro un tās peļņa pēc nodokļiem bija 95 tūkstoši eiro.