Kafijas, tējas, garšvielu un citu pārtikas produktu vairumtirgotājs SIA “Daisena Latvia” pagājušajā gadā palielinājis apgrozījumu par 59%, salīdzinot ar 2015.gadu, tam sasniedzot 18,184 miljonus eiro, ziņo “Lursoft” Klientu Portfelis.
Savukārt uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem 2016.gadā bija 608 tūkstoši eiro, kas bija par 87% vairāk nekā gadu iepriekš.
Uzņēmuma ieņēmumi no pamatdarbības - vairumtirdzniecības pērn veidoja 18,268 miljonus eiro, bet tas piešķīris atlaides 822 tūkstošu eiro jeb aptuveni 4,5% apmērā no kopējiem vairumtirdzniecības ieņēmumiem. SIA “Daisena Latvia” guvis arī ieņēmumus no reklāmas, kas veidoja 738 tūkstošus eiro.
Vairumtirgotājs pagājušajā gadā nodarbināja 56 darbiniekus un nodokļos Latvijas valsts budžetā iemaksāja 2,7 miljonus eiro.
Šogad uzņēmums prognozē attīstību, kam par pamatu būs pircēju tirdzniecības tīkla paplašināšana, kā arī preču pārdošanas apjoma saglabāšana.
SIA “Daisena Latvia” 2016.gada finanšu pārskats pieejams sīkākai uzziņai “Lursoft”.
SIA “Daisena Latvia” reģistrēta 2005.gadā un uzņēmums Latvijā izplata tādu zīmolu kā “Aroma Gold”, “Mentos”, “Chupa Chups”, “Toffifee”, “Merci” un citu pārtikas produktus. Uzņēmuma pamatkaptiāls ir 14 200 eiro un tā īpašnieki ir četri Lietuvas pilsoņi.
2015.gadā SIA “Daisena Latvia” apgrozījums bija 11,453 miljoni eiro un uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem bija 325 tūkstoši eiro.