2017.gadā apģērbu mazumtirgotāja SIA “Baltika Latvija” apgrozījums praktiski saglabājās 2016.gada līmenī un bija 10,078 miljoni eiro, ziņo “Lursoft” Klientu portfelis.
Savukārt uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem 2017.gadā pieauga par 45,6% salīdzinājumā ar gadu iepriekš un bija 16 tūkstoši eiro.
SIA “Baltika Latvija” nodarbojas ar zīmolu “Monton”, “Mosaic”, “Baltman”, “Ivo Nikkolo” un “Bastion” apģērbu mazumtirdzniecību.
2016.gadā SIA “Baltika Latvija” apgrozījums bija 10,161 miljons eiro, savukārt uzņēmuma peļņa bija gandrīz 11 tūkstoši eiro.
Uzņēmumam izdevies noturēt preču pārdošanas apjomus iepriekšējā gada līmenī, kaut arī tika slēgts zīmola “Bastion” veikals tirdzniecības centrā “Origo”, jo tas strādāja ar zaudējumiem. Gada beigās uzņēmumam bija 21 veikals.
SIA “Baltika Latvija” norāda, ka tā pārskatījusi preču sortimentu atsevišķos veikalos un mainījusi preču izpārdošanas stratēģiju, kas pozitīvi ietekmēja pārdošanas rezultātus. Apģērbu mazumtirgotājs pērn ieviesis pakalpojumu interneta pasūtījumu saņemšanai dažos veikalos.
Tuvākajā nākotnē SIA “Baltika Latvija” plāno paplašināt zīmola “Ivo Nikkolo” veikalu tirdzniecības centrā “Galerija Riga” un šajā pašā tirdzniecības centrā pārvietot zīmola “Baltman” veikalu uz otro stāvu. Uzņēmums plāno arī stiprināt zīmola “Monton” pozīcijas tirgū un paplašinās to veikalu loku, kuros iespējams saņemt internetā pasūtītās preces.
Sīkākai uzziņai SIA "Baltika Latvija" 2017.gada finanšu pārskats pieejams "Lursoft".
SIA “Baltika Latvija” dibināta 2002.gadā, tās pamatkapitāls ir 1 609 552 eiro. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Igaunijas kompānija “OU Baltman”.