Apģērbu mazumtirgotājs SIA "Peek & Cloppenburg" pagājušajā gadā sācis piedāvāt vairākus jaunus zīmolus, uzlaboja klientu apkalpošanas kvalitāti un veica mārketinga aktivitātes, kas tam ļāva piesaistīt jaunus klientus un palielināt apgrozījumu par vairāk nekā pusmiljonu eiro, ziņo “Lursoft” Klientu portfelis.
2017.gadā SIA "Peek & Cloppenburg" neto apgrozījums bija 7,778 miljoni eiro, kas bija par 7,6% vairāk nekā 2016.gadā. Arī kompānijas peļņa pēc nodokļiem pieaugusi - tā bija 1,257 miljoni eiro, kas bija par 20,0% vairāk nekā gadu iepriekš.
Uzņēmuma veiktie kopējie maksājumi Latvijas valsts kopbudžetā pērn pieauga par 6,4% un bija 1,628 miljoni eiro. SIA “Peek & Cloppenburg” 2017.gadā nodarbināja 46 darbiniekus, kas bija par septiņiem vairāk nekā 2016.gadā.
Šogad mazumtirgotājs plāno saglabāt līdzšinējo stratēģiju un turpinās veikt pasākumus biznesa paplašināšanai.
SIA “Peek & Cloppenburg” 2017.gada finanšu pārskats sīkākai uzziņai pieejams “Lursoft”.
2016.gadā SIA “Peek & Cloppenburg” neto apgrozījums bija 7,232 miljoni eiro, bet uzņēmuma tīrā peļņa bija 1,047 miljoni eiro.
SIA "Peek & Cloppenburg" ir Austrijas uzņēmuma "Peek & Cloppenburg KG" meitas uzņēmums, kas tirgo dažādu zīmolu apģērbus. Latvijā uzņēmumam ir viens veikals galvaspilsētā - tirdzniecības centrā “Riga Plaza”.