Sporta apģērbu un apavu vairumtirgotājs SIA “adidas Baltics” pagājušajā gadā palielinājis apgrozījumu par 8,1% jeb 1,57 miljoniem eiro, salīdzinot ar 2016.gadu, un tas sasniedzis 20,992 miljonus eiro, ziņo “Lursoft” Klientu portfelis.
Neskatoties uz apgrozījuma pieaugumu, SIA “adidas Baltics” peļņa pēc nodokļu nomaksas samazinājusies četras reizes un bija 97 tūkstoši eiro.
SIA “adidas Baltics” Baltijas tirgū izplata zīmolu “adidas” un “Reebok” produktus, sadarbojoties ar lielākajiem sporta preču mazumtirgotājiem un veicot mazumtirdzniecību arī savos veikalos.
Gada pārskatā, kas pieejams “Lursoft”, uzņēmums norāda, ka apgrozījuma pieaugums atspoguļo kopējo pieauguma tempu Baltijas tirgū. Lai gan finanšu rezultāti atbilduši budžetam un kopumā rezultāti ir labi, tomēr SIA "adidas Baltics" nav izdevies pilnībā sasniegt "Adidas" grupas izvirzītos mērķus.
SIA “adidas Baltics” norāda, ka uzņēmuma mārketinga aktivitātes ir veiksmīgas, ko apliecina pētījumi, saskaņā ar kuriem “adidas” un “Reebok” zīmoli kļūst atpazīstamāki. Tas ļauj uzņēmumam ar optimismu raudzīties nākotnē, sacīts gada pārskatā.
SIA “adidas Baltics” norāda, ka 2017.gada rudenī veiktas izmaiņas uzņēmuma organizācijā, lai mainīgajos tirgus apstākļos saglabātu konkurētspēju un sasniegtu koncerna mērķus. Līdz ar šīm izmaiņām SIA “adidas Baltics” daļēji integrēts Polijas “adidas” sastāvā, stiprinot tirdzniecības darbību, pārceļot mārketinga aktivitātes Polijas organizācijas uzraudzībā, līdzīgi kā klientu apkalpošanu, un Rīgā saglabājot tikai vienu biroju. Uzņēmums sagaida, ka reorganizācijas rezultātā tam šogad izdosies palielināt neto apgrozījumu, kā arī sasniegt “adidas” koncerna globālos mērķus.
SIA “adidas Baltics” dibināta 2005.gadā, tās pamatkapitāls ir 28 457 eiro un tā 100% kapitāla daļu īpašnieks ir Nīderlandē reģistrētā kompānija “Adidas International B.V.”.
2016. gadā SIA “adidas Baltics” apgrozījums sasniedza 19,422 miljonus eiro, bet tā tīrā peļņa bija 386 tūkstoši eiro.