Kosmētikas preču un medikamentu izplatītājs un tirgotājs AS “Sirowa Rīga” 2018. gadā palielinājis apgrozījumu līdz 13,412 miljoniem eiro, savukārt uzņēmuma peļņa sasniedza 289 tūkstošus eiro, ziņo “Lursoft” Klientu portfelis.
Salīdzinot ar 2017. gada uzņēmuma darbības rezultātiem, AS “Sirowa Rīga” neto apgrozījums pērn pieaudzis par 15,4% jeb 1,787 miljoniem eiro, savukārt uzņēmuma pārskata gada peļņa palielinājusies par 48,2% jeb 94 tūkstošiem eiro.
AS “Sirowa Rīga” izplata zīmolu “Hugo Boss”, “Max Factor”, “Sensai”, “Gucci”, “Wella”, un daudzu citu parfimērijas un kosmētikas preces. Uzņēmumam pieder arī ekskluzīvas izplatīšanas tiesības Latvijā tirgot medikamentu ražotāju “Dr. August Wolff Arzneimittel”, Anton Hubner” un citu produkciju.
AS “Sirowa Rīga” skaidro, ka tās apgrozījuma pieaugums saistīts ar izplatīto zīmolu veiksmīgu realizācijas apjomu pieaugumu.
Pagājušajā gadā uzņēmuma nodarbināto skaits pieauga līdz 86 darbiniekiem. Uzņēmuma nodokļu maksājumi budžetā veidoja 2,320 miljonus eiro.
AS “Sirowa Rīga” plāno, ka šogad tās apgrozījums varētu pieaug par 5%, un arī tās peļņas rādītāji pieaugs, pateicoties pārdošanas apjomu pieaugumam un izmaksu kontrolei.
AS “Sirowa Rīga” uzsāka darbību Latvijā 1999. gadā kā medikamentu izplatītājs un vairumtirgotājs. 2000. gadā uzņēmums uzsāka kosmētikas un parfimērijas preču izplatīšanu, kā arī tirdzniecību ar zobārstniecības precēm, iekārtām un materiāliem. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 853 626.60 eiro, vienīgais īpašnieks ir SIA “Sirowa Group”, kuras patiesā labuma guvējs ir Horst Juergen Warzecha.
AS “Sirowa Rīga” apgrozījums 2017. gadā bija 11,625 miljoni eiro, savukārt kompānijas tīrā peļņa bija 195 tūkstoši eiro. Uzņēmums nodarbināja 75 darbiniekus un tā kopējie maksājumi valsts kopbudžetā bija 1,998 miljoni eiro.