Būvmateriālu tirgotājam SIA “Tirdzniecības nams “Kurši””, neskatoties uz to, ka, saskaņā ar Centrālās statistikas pārvaldes datiem, nozare 2019.gadā augusi vien par 0,7%, pērn izdevies palielināt savu apgrozījumu par 9,72%. Tas izdevies, neskatoties uz tiešo konkurentu agresīvām pārdošanas metodēm un paaugstinātu aktivitāti tirgū. Realizējot pārdomātu pārdošanas, debitoru kreditēšanas un preču sortimenta politiku, SIA “Tirdzniecības nams “Kurši”” izdevies 2019.gadā palielināt savu tirgus daļu un uzņēmuma apgrozījums sasniedzis 89,68 milj.EUR.
SIA “Tirdzniecības nams “Kurši”” peļņa jau otro gadu pēc kārtas pārsniegusi 2 milj.EUR, kas norāda uz uzņēmuma stabilu saimniecisko darbību.
Pagājušajā gadā SIA “Tirdzniecības nams “Kurši”” turpināja aktīvi strādāt pie veikalu tīkla un infrastruktūras attīstības, gada pirmajā pusē atverot loģistikas struktūrvienību, e-veikalu, kā arī pēc tirdzniecības platības uzņēmuma lielāko veikalu. Paplašinot un efektivizējot darbību, 2019.gadā SIA “Tirdzniecības nams “Kurši”” nodrošinājis darba vietas vidēji 621 darba ņēmējam.
Savā gada pārskatā SIA “Tirdzniecības nams “Kurši”” norāda, ka 2020.gada pirmajā pusgadā bija vērojams neliels tirdzniecības apjoma kritums B2B sektorā, ko kompensēja paaugstināta klientu aktivitāte B2C sektorā, kas ļāva uzņēmumam uzlabot savu naudas plūsmu. Tirgotājs paredz, ka, ņemot vērā šī brīža būvniecības tirgus aktualitātes, 2020.gada rudens sezonā varētu tikt uzsākti vairāki apjomīgi būvniecības projekti, kas, visticamāk, dos pozitīvu ietekmi arī uz uzņēmuma B2B apgrozījuma rādītājiem.
Lursoft dati liecina, ka SIA “Tirdzniecības nams “Kurši”” šobrīd reģistrētas 24 struktūrvienības.
Uzņēmums reģistrēts 2000.gadā un tā patiesais labuma guvējs ir Juris Kursītis.