Komertelevīzija SIA “All Media Latvia” 2019.gadā sasniegusi rekordlielu apgrozījumu, pērn apgrozot 24,25 milj. EUR. Gada laikā apgrozījums kāpis par 30,24%. Iesniegtais gada pārskats rāda, ka aizvadītajā gadā SIA “All Media Latvia” strādājusi ar 1,25 milj. EUR peļņu, kas ir par 1,61 milj. EUR mazāka nekā gadu iepriekš. Peļņas kritums saistīts ar lielākām pārdošanas un administrācijas izmaksām. Jānorāda, ka šogad, sākoties ārkārtas situācijai Latvijā, SIA “All Media Latvia” mēneša reklāmas ieņēmumi kritušies vidēji par 30%.
Uzņēmums turpina izaugsmi digitālajā vidē, stiprinot video portālā 3play.lv satura klāstu un turpinot attīstīt ziņu un izklaides portālu skaties.lv, kas 2019.gadā ierindojās apmeklētāko interneta lapu topa 5.vietā.
Vadības ziņojumā arī teikts, ka pērn SIA “All Media Latvia” tika reorganizēta, tai pievienojot SIA “smartAD”. Reorganizācijas rezultātā pievienotā uzņēmuma aktīvi un saistības tika iekļauti uzņēmuma bilancē.
Neskatoties uz aizvien pieaugošo konkurenci no Latvijā retranslētiem kanāliem un citiem satura patēriņa veidiem, 2019.gadā otrais skatītākais televīzijas kanāls Latvijā bija TV3, sasniedzot 9,5% konsolidēto skatīšanās laika daļu.
Pagājušajā gadā uzņēmums ar darba vietām nodrošinājis 116 darbiniekus un nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā samaksājis 5,52 milj. EUR, tostarp 1,09 milj. EUR valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās un 0,80 milj. EUR iedzīvotāju ienākuma nodoklī. Lursoft izziņas informācija rāda, ka šajā pavasarī VID atbalstījis SIA “All Media Latvia” nokavēto nodokļu maksājumu samaksas sadali termiņos vai atlikšanu uz laiku līdz trim gadiem.