Automašīnu Toyota un Lexus tirgotājs AS “WESS” aizvadītajā gadā, aktīvi reaģējot uz Covid-19 situācijas izmaiņām, pielāgojis produktu un pakalpojumu piedāvājumu klientu vajadzību izmaiņām un svārstībām. Uzņēmums pērn aktīvi attīstījis un efektīvi izmantojis attālinātu komunikāciju, kā arī Toyota autocentros ir realizēts projekts un nodrošināta automašīnu bezkontakta nodošana – atdošana servisa darbiem.
Pagājušajā gadā autotirgotājs apgrozīja 42,2 milj. EUR, kas ir par 26,03% mazāk nekā gadu iepriekš. AS “WESS” peļņa pērn saglabājusies iepriekšējā gada līmenī, pēc nodokļu nomaksas veidojot 966,14 tūkst. EUR.
Pagājušajā gadā AS “WESS” bija darba devējs 142 darbiniekiem. Lursoft izziņas informācija rāda, ka valsts atbalstu Covid-19 krīzes seku mazināšanai AS “WESS” līdz šim izmantojis tikai vienreiz, kad pērn aprīlī izmaksāti pabalsti dīkstāvē esošajiem uzņēmuma darbiniekiem.
Rūpējoties par CO2 un citu bīstamo atkritumu samazināšanu, AS “WESS” pagājušajā gadā turpināja mērķtiecīgi virzīt tirgū videi draudzīgus automobiļus un pakalpojumus. “2020.gadā pārdoto Hibrīda automobiļu īpatsvars Wess Berģi ir 39%, Wess Mārupe jauno hibrīda automašīnu daļa veido 51%,” teikts AS “WESS” vadības ziņojumā.
2021.gadā AS “WESS” koncentrēšoties uz to, lai mazinātu pandēmijas izraisītas krīzes negatīvo efektu un nodrošinātu uzņēmuma normālai eksistēšanai nepieciešamo ieņēmumu apmēru.
AS “WESS” patiesie labuma guvēji ir Aleksandrs Oskins un Ivans Tiščenko.