Tirdzniecības uzņēmums AS “Diāna” aizvadītajā gadā uzsācis preču tirdzniecību internetā, ko sekmīgi turpinājis attīstīt arī šogad. Jānorāda, ka 2020.gadā AS “Diāna” apgrozījums palielinājies līdz 53,05 milj. EUR, kas gada laikā ir kāpums par 11,46%. Pagājušajā gadā augusi arī uzņēmuma peļņa, kas sasniegusi 5,52 milj. EUR. Pēc Lursoft Multi atskaites datiem, aizvadītā gada apgrozījums un peļņa ir augstākais rezultāts visā AS “Diāna” līdzšinējās darbības laikā.
“Ja epidemioloģiskā situācija valstī nepasliktināsies, uzņēmuma vadība šogad plāno apgrozījuma pieaugumu līdz 5% apmērā salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu,” teikts AS “Diāna” vadības ziņojumā.
AS “Diāna” pārtikas veikali pārstāv zīmolu “Citro”, savukārt dārza preču mazumtirdzniecības veikali zināmi ar nosaukumu “Mājai un Dārzam”. Šogad jūlijā pēc rekonstrukcijas uzņēmums atvēris Gulbenes tirdzniecības centru, tāpat arī iegādāta zeme Bauskā, lai būvētu jaunu tirdzniecības centru, kuru plānots nodot ekspluatācijā 2022.gada martā. Lursoft dati rāda, ka šobrīd AS “Diāna” ir reģistrētas 39 struktūrvienības.
Pagājušajā gadā AS “Diāna” nodarbināja 668 strādājošos, un uzņēmums nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā samaksāja 8,56 milj. EUR, tostarp 2,17 milj. EUR sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās un 0,91 milj. EUR iedzīvotāju ienākuma nodoklī.
Ventspilī reģistrētā AS “Diāna” patiesie labuma guvēji ir Edvīns Bergmanis, Sanda Dabare un Egita Skuja.