SIA “Orkla Latvija” 2020.gadā turpināja pozīciju stiprināšanu tirgū un investēja vairāk nekā četrus miljonus eiro organizācijas attīstībā, ražotņu un procesu pilnveidē, ilgtspējas stratēģijas īstenošanā, kā arī jaunos un inovatīvos produktos. Papildu tam, investīcijas veiktas arī darba vides un drošības uzlabošanā, energoefektivitātes veicināšanā, kā arī IT infrastruktūras un loģistikas procesu pilnveidē.
Uzņēmuma iesniegtais gada pārskats rāda, ka SIA “Orkla Latvija” apgrozījums 2020.gadā pieaudzis līdz 103,32 milj. EUR, kas gada laikā ir kāpums par 23,85%. Palielinājusies arī uzņēmuma peļņa, kas sasniegusi 5,12 milj. EUR. Uzņēmuma konsolidētais apgrozījums pērn sasniedzis 104,26 milj. EUR, bet peļņa 4,59 milj. EUR. Uz pārskata gada beigām SIA “Orkla Latvija” 100% piederēja meitas uzņēmumi SIA “Saldumu Tirdzniecība” un SIA “Latfood Agro”.
Lursoft pieejamā informācija liecina, ka SIA “Orkla Latvija” aizvadītajā gadā bija darba devējs 886 strādājošajiem. Dīkstāvē esošajiem uzņēmuma darbiniekiem pagājušajā gadā izmaksāta atlīdzība no valsts. Jānorāda, ka SIA “Orkla Latvija” 2020.gadā nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā samaksājusi 13,96 milj. EUR.
“Orkla Latvija” zīmoli “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Spilva” un “Everest” novērtēti 2020.gada Baltijas Zīmolu topā un ir Latvijā mīlētāko zīmolu vidū saldumu un uzkodu, ēdienu, kā arī dzērienu kategorijās.
2020.gads bija nozīmīgs zīmola “Laima” pastāvēšanā, jo pabeigta “Laima” jaunās ražotnes būvniecība Ādažos, vienlaikus tika turpināts darbs, investējot arī ražošanas iekārtās un to atjaunošanā. Zīmols “Laima” pērn atzīmēja 150 gadu jubileju, savukārt “Staburadze” – 110 gadu jubileju.