Pagājušais gads lielākajam alkoholisko dzērienu ražotājam Baltijā AS Latvijas balzams bijis sekmīgs – uzņēmums spējis palielināt darbības efektivitāti, kā rezultātā palielinājies pašu kapitāla īpatsvars bilancē.
Ražotāja neto apgrozījums 2012.gadā bijis 70,022 milj.Ls, kas, salīdzinājumā ar 2011.gadu, ir par 3,37% vairāk. Uzņēmuma vadība norāda, ka apgrozījuma pieaugumu izdevies panākt, pateicoties aktīvai jauno produktu ieviešanai ražošanā, labiem pārdošanas rezultātiem un saliedētam komandas darbam, kurā ikvienam ir liela loma. Apgrozījms vietējā tirgū pērn palielinājies par 6%.
2012.gadā AS Latvijas balzams turpinājis īstenot jau agrāk piekopto eksporta stratēģiju galvenajos tirgos, saglabājot līdzīgus pārdošanas apjomus nozīmīgākajiem klientiem ārvalstīs. Ievērojamākais pārdošanas apjoma pieaugums sasniegts Krievijā, Ukrainā un tirdzniecības vietās starptautiskajās lidostās. Paralēli arī norisinājusies jaunu eksporta tirgu apgūšana, kā, piemēram, Gruzija un Kazahstāna.
Pērn uzņēmums lielu uzmanību veltījis ražošamas izmaksu konstrolei un savas produktivitātes paaugstināšanai, kā rezultātā panākta 4,193 milj.Ls peļņa. Salīdzinājumā ar gadu iepriekš, tas ir pieaugums par 14,82%.
AS Latvijas balzams ir vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā, kura produkcijas klāstā ir vairāk nekā 100 dažādu nosaukumu alkoholisko dzērienu. Pēr uzņēmums izstrādājis un sācis ražot astoņpadsmit jaunus vai atjaunotus produktus, kas veiksmīgi konkurē ar pašmāju un importa dzērieniem.