AS Preses Apvienība, kuras pamatdarbība saistīta ar preses un citu preču mazumtirdzniecību 167 kioskos un mazajos veikalos Latvijā, izmantojot Narvesen zīmolu, mazumtirdzniecības apjomi pērn turpinājuši uzlaboties. Pērn uzņēmuma peļņa palielinājusies no 246,650 tūkst.Ls līdz 340,100 tūkst.Ls, savukārt apgrozījums saglabājies 2011.gada līmenī, t.i., 20,068 milj.Ls.
2012.gadā AS Preses Apvienība turpinājusi koncentrēties uz ienesīgākajiem produktiem piedāvāto preču klāstā, un, kā norāda uzņēmuma vadība, pārtikas un dzērienu pārdošanas apjomu pieaugums bijis būtiskākais tā finanšu rezultātu uzlabošanās cēlonis.
Pēc iepriekšējos gados piedzīvotās straujās veikalu skaita samazināšanās, AS Preses Apvienība izvirzītais mērķis 2012.gadam bijis jaunu tirdzniecības vietu atvēršana, kas arī veiksmīgi realizēts. Aizvadītajā gadā atvērtas 6 jaunas tirdzniecības vietas savukārt 4 slēgtas. 2012.gada nogalē uzņēmumam kopā ar SIA Narvesen Baltija piederējušas 244 tirdzniecības vietas un pēc vadības domām, 250 tirdzniecības vietas ir optimālais mazumtirdzniecības ķēdes lielums Latvijas tirgus apmēriem.
1991.gadā reģistrētā AS Preses Apvienība iekļauta Lursoft un laikraksta Dienas bizness kopīgi veidotajā lielāko uzņēmumu TOP 500 sarakstā. AS Preses Apvienība ir arī vienīgā SIA PRESES SERVISS kapitāldaļu turētāja.