SIA “Tirdzniecības centrs Pleskodāle”, kam pieder tirdzniecības centrs “Spice”, iesniegtajā vadības ziņojumā norādījis, ka Covid-19 ierobežojumu skartajiem uzņēmumiem valdība pērn piedāvāja dažāda veida atbalsta programmas, taču ar to apjomu nebija pietiekami, lai uzņēmēji varētu segt visas savas pastāvīgās izmaksas, tostarp, ar telpu nomu saistītās. “Nolūkā stiprināt abpusēji izdevīgu ilgtermiņa sadarbību, uzņēmums piešķīra nomas maksas saviem nomniekiem. Nomas maksas krituma daļējai kompensēšanai valdība izstrādāja atbilstošu subsīdiju mehānismu tirdzniecības centriem. Izpildot noteiktos kritērijus, uzņēmums veiksmīgi kvalificējās tā saņemšanai,” iesniegtajā vadības ziņojumā norādījis SIA “Tirdzniecības centrs Pleskodāle”.
Pērn uzņēmums ieviesa jaunu zīmola stratēģiju, kas vērsta uz līdera pozīcijas nostiprināšanu tirgū, kā arī mērķtiecīgāku komunikāciju ar klientiem. Turpināts arī darbs pie tirdzniecības centra interjera un eksterjera rekonstrukcijas projekta.
Lursoft pieejamais gada pārskats rāda, ka 2021.gadā SIA “Tirdzniecības centrs Pleskodāle” apgrozījums samazinājies par 16,6%, sarūkot līdz 10,3 milj. EUR. Pretstatā 2,8 milj. EUR lielajai peļņai 2020.gadā, pērn uzņēmums strādājis ar 3,5 milj. EUR zaudējumiem.
Pērn tirdzniecība centra “Spice” apmeklētāju skaits sasniedza 4,6 miljonus, kas, Covid-19 noteikto ierobežojumu dēļ, ir par 21,4% mazāk nekā gadu iepriekš. Veikalu kopējais apgrozījums krities par 15%, sarūkot līdz 96,7 milj. EUR. Šogad uzņēmuma mērķis ir palielināt klientu apmeklējumu skaitu, kā arī apgrozījumu, pietuvinot šos rādītājus 2019.gada līmenim.
SIA “Tirdzniecības centrs Pleskodāle” plāno ieguldīt aptuveni 7 milj. EUR tirdzniecības centra “Spice” interjera uzlabošanā.
SIA “Tirdzniecības centrs Pleskodāle” ir Igaunijas kapitāla uzņēmums un pieder AS Kapitel (75%) un Tristafan (25%).