Aizvadītajā gadā Covid-19 pandēmijas rezultātā lielākais alus pārdošanas apjoma kritums bija bāru, restorānu, kafejnīcu un viesnīcu sektorā. Vienlaikus, pateicoties lielākai produktu pieejamībai mazumtirdzniecībā, SIA “Bauskas alus” pārdošanas apjoms dekalitros 2021.gadā pieaudzis par 6,4%, liecina uzņēmuma vadības ziņojumā publiskotā informācija. To sekmējis arī ļoti aktīvs tūrisms Baltijas valstu starpā, kas veicināja alus noietu mazumtirdzniecībā.
SIA “Bauskas alus” 2021.gadā apgrozīja 6,9 milj. EUR, kas ir par nepilniem 2% vairāk nekā gadu iepriekš. Pārskata gadu alus ražotājs noslēdza ar 2,53 milj. EUR lielu peļņu.
Lursoft pieejamā informācija rāda, ka aizvadītajā gadā SIA “Bauskas alus” bija darba devējs 64 darbiniekiem. Nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā alus ražotājs pērn samaksājis 2,38 milj. EUR.
Šogad SIA “Bauskas alus” darbība galvenokārt tiks koncentrēta uz pārdošanas apjomu palielināšanos visos tirgus segmentos. Plānots turpināt ilgtermiņa ieguldījumus ražošanas jaudas, efektivitātes un produktu kvalitātes paaugstināšanā.
SIA “Bauskas alus” kapitāldaļu turētājs ir SIA “Lāčplēša alus”, kas, savukārt, pieder SIA “Cido grupa”.